featured-slider

Post Top Ad

2015. szeptember 24., csütörtök

Lajcsi 30 napra előzetes letartóztatásba került. Megdöbbentő részletek!

Csütörtökön fél egykor, bilincsben vitték az előzetes letartóztatásról szóló tárgyalására Lagzi Lajcsit. A teremből azonban egy rövid szünetre már bilincs nélkül jött ki, az újságíróknak pedig annyit mondott: "Elnézést, most mindenen spórolok". Végül délután öt óra előtt született meg a döntés: 30 napra előzetesbe került a zenészkirály, felesége is így járt. A bilincs újra felkerült a zenészre. Lajcsi rövid interjút is adott az újságíróknak, miután előzetesbe helyezték.
Hirdetés
Ahogy azt a Blikk megírta: a mulatós műfaj koronázatlan királyát, illetve feleségét kedden vették őrizetbe a rendőrök lopás és vesztegetés gyanúja miatt, miután korábban illegális áram-, gáz- és vízelvezetés nyomaira bukkantak Lajcsi Mocsa melletti birtokán, Boldogasszonypusztán, a szintén a tulajdonában lévő Mocsa Öregtó Kft. telephelyén, valamint a szintén hozzá köthető tatai Boglárka Apartmanparkban. Az ügyészség szerint akár 30 millió is lehet a kár, amit a hatóságok szerint Lajcsi okozott.

Hirdetés


Lajcsi ezt mondta a tárgyalás után:

Hónapok óta hallgatták a telefonom. Egy telefonos tréfának köszönhetem, hogy bent vagyok. Azt kérdezték: adsz öt kilót? És én azt mondtam, adok öt kilót.

„Jól bánnak velem, olyan az egész, mint egy gyermektábor, de ez egy kényszerpihenő, most valami olyanért vagyok rácsok mögött, amit nem követtem el. Két órán át érveltem, és két perc alatt lesöpörték." – mondta Lagzi Lajcsi, miután előzetesbe helyezte a bíróság.


A tárgyalás szünetében:

Lajcsi bilincs nélkül, mosolyogva jött ki a teremből, annyit mondott az újságíróknak: "Elnézést, most mindenen spórolok."  aztán kiderült, hogy csak rövid szünetet tartott a bíróság, mert nem sokkal utána a zenészkirályt vissza is vitték a terembe. ez fél három előtt történt, a tárgyalás ekkor már két órája tartott.

Sosem gondoltuk volna, hogy egyszer így látjuk (Fotó: Isza Ferenc)

Csókkal búcsúzott feleségétől (Fotó: Isza Ferenc


Hirdetés



Szomorú pillanatok a bíróságon (Fotó: Isza Ferenc

Az ügyészség szerint akár 30 millió is lehet a kár, amit állítólag okozott (Fotó: Isza Ferenc)

Ügyvédje, Dr. Berényi András mindent megtesz Lagzi Lajcsiért (Fotó: Isza Ferenc)