forrás
A bejelentés szerint februártól lehet majd hazánkban is megvásárolni a Traban új modeljét, ami első ránézésre nagyon hasonlít egy mini-re. A különlegessége az autónak, hogy mindössze 1,4 millióba fog kerülni egy felszereltebb modell!
Hirdetés
Nézd meg a videónkat!
A sajtóanyag szerint a lítion-ion akkumulátorral szerelt, 1050 kilogrammos elektromos Trabant végsebessége 130 km/óra, hatótávolsága pedig 160 kilométer lesz. A jogtulajdonos cég második autónak szánja az nT-t, adataik szerint a városban közlekedők - őket célozzák meg - átlagosan egy-egy napon ötven kilométert tesznek meg. A négyszemélyes kiskocsit otthoni konnektorról egy éjszaka, vagyis nyolc óra alatt lehet feltölteni. A cég azt állítja, hogy egy nyolcórás teljes töltés alatt - németországi árakkal kalkulálva - csupán egyetlen eurónyi áramot fogyaszt majd a jármű, vagyis mintegy 270 forintból képes 160 kilométert megtenni.
Hirdetés
2009-re rekreálták a Trabantot, ami a Frankfurti Autószalon kiállítás legígéretesebb üdvöskéje volt. A tömeggyártást 2012-re tervezték, befektetők hiányában azonban meghiúsult az elektromos retro Trabi elképzelés. A felröppent hírek szerint a Volkswagen a Genfi Autószalonon mutatná be a kicsikéjét, amihez egy hibrid változatot is esedékesnek tartanak. A gyártást még idén megkezdenék, az első modellek pedig 2016-ra gurulnának ki. Hihető, vagy hihetetlen másfél éven belül kiderül, van-e még aktualitása egy ilyen retro slágernek a piacon, vagy inkább meghagyják az utókor szimbólumának, ami „döcög és pöfög, hú, de kafa.”
A bejelentés szerint februártól lehet majd hazánkban is megvásárolni a Traban új modeljét, ami első ránézésre nagyon hasonlít egy mini-re. A különlegessége az autónak, hogy mindössze 1,4 millióba fog kerülni egy felszereltebb modell!
Hirdetés
Nézd meg a videónkat!
A sajtóanyag szerint a lítion-ion akkumulátorral szerelt, 1050 kilogrammos elektromos Trabant végsebessége 130 km/óra, hatótávolsága pedig 160 kilométer lesz. A jogtulajdonos cég második autónak szánja az nT-t, adataik szerint a városban közlekedők - őket célozzák meg - átlagosan egy-egy napon ötven kilométert tesznek meg. A négyszemélyes kiskocsit otthoni konnektorról egy éjszaka, vagyis nyolc óra alatt lehet feltölteni. A cég azt állítja, hogy egy nyolcórás teljes töltés alatt - németországi árakkal kalkulálva - csupán egyetlen eurónyi áramot fogyaszt majd a jármű, vagyis mintegy 270 forintból képes 160 kilométert megtenni.
Hirdetés
2009-re rekreálták a Trabantot, ami a Frankfurti Autószalon kiállítás legígéretesebb üdvöskéje volt. A tömeggyártást 2012-re tervezték, befektetők hiányában azonban meghiúsult az elektromos retro Trabi elképzelés. A felröppent hírek szerint a Volkswagen a Genfi Autószalonon mutatná be a kicsikéjét, amihez egy hibrid változatot is esedékesnek tartanak. A gyártást még idén megkezdenék, az első modellek pedig 2016-ra gurulnának ki. Hihető, vagy hihetetlen másfél éven belül kiderül, van-e még aktualitása egy ilyen retro slágernek a piacon, vagy inkább meghagyják az utókor szimbólumának, ami „döcög és pöfög, hú, de kafa.”