featured-slider

Post Top Ad

2015. augusztus 19., szerda

Kiszel Tünde terhes! Hatalmas pocakja van már

Gombos Edina férjéhez hasonlóan, Kiszel Tünde is úgy véli, egy nő várandósan a legsugárzóbb. Hogy ő miként festett akkoriban, meg is mutatja. 
Gombos Edina várandósan pucérkodó fotósorozatáról Kiszel Tünde is kinyilvánította véleményét. A naptárdíva archív felvételével áll az Aktív műsorvezetője mellé. Mondhatni, ööö, teljes mellszélességgel. 


Forrás: Facebook/Kiszel Tünde
"Kedves Barátaim! A mostani Best magazin címlapján Gombos Edina várandósan! A fotó nagyon megosztó, de szerintem nagyon szép és ízléses kép.Rólam is készült hasonló művész kép, amikor a kislányomat hordtam a szívem alatt! Úgy gondoltam megörökítem életem legszebb időszakát! Úgy érzem egy NŐ a várandósság idején teljesedik ki igazán, akkor a legszebb és legnőiesebb! A világhírű filmsztárról Demi Moore-ról is készült várandósan aktkép! Nektek mi a véleményetek?" - tette közzé Kiszel Tünde a fénykép mellett.