featured-slider

Post Top Ad

2015. augusztus 16., vasárnap

Szörnyű következménye lett a 22 éves férfi otthoni fogfehérítésének

Egy 22 éves srác fehérebb fogakat akart magának, ezért vásárolt egy otthoni fogfehérítő szert.

Mikor Jake Barrett alkalmazni kezdte magán hirtelen súlyos allergiás reakciót tapasztalt.



A Crest 1hr Express csíkban lévő anyag kiszivárgott és a nyelve alá kerülve marni kezdte a szöveteket.

“Amikor fogfehérítés után fájdalmas dudor keletkezett a nyelvem alatt, azt hittem, majd elmúlik. De a következő napokban tovább nőtt, és már alig tudtam nyelni. Csak vizet ittam és turmixokat, néha levest ettem, de még ez is nehezen ment. 6 napi gyötrelem után végül feladtam, és elmentem a kórházba. Szerencsémre” –mondta el Jake a Daily Starnak.



“Az orvosok ugyanis azt mondták, nagy dózisú hidrogén-peroxid került a szövetekbe, ami halált okozhat. Azonnal a műtőbe vittek, kimetszették a mérgezett szöveteket, így az államon egy nagy lyuk keletkezett. A hátsó fogaimat is el kellett távolítani, mert azok is fertőzöttek voltak. 10 napi kórházban való tartózkodás után engedtek csak haza.”