featured-slider

Post Top Ad

2015. július 28., kedd

Eddig csak sejtettük, most már biztosan állíthatjuk, hogy gyilkosok is vannak a migránsok között.

Eddig csak sejtettük, most már biztosan állíthatjuk, hogy gyilkosok is vannak a migránsok között. Ma reggel a tanyánktól kb. 500 méterre a határ szerbiai oldalán (Magyarország és Ásotthalom határától mintegy 400 méterre) zavargás tört ki két migráns-csoport között. Egy halálos áldozat biztosan van, a szemem láttára szállította el a hullaszállító, de két további sérültről is tudunk. Én magam a helyszínre siettem, mert a helyiektől úgy értesültem, hogy a gyilkosok már Magyarországon vannak, itt bolyonganak valahol Dél-Magyarországon, de lehet, hogy már Budapest környékén járnak. A helyiek szerint a szerb rendőrök nem fogták el őket, csak az áldozatok barátai rohangáltak véres kézzel a királyhalmi gyümölcsösben. A helyszínt viszont lezárták, engem sem engedtek a mészárlás helyszínére, és a szerb rendőrökkel hiába beszéltem, több információt nem adtak. A mobilommal készített gyenge minőségű képeken a szerb rendőrök mellett a gyilkosság helyszínére érkezett szerb tévések láthatóak (rögtön el is kaptak engem egy interjú erejéig), valamint néhány migráns, akikkel 50 méterre a szerb rendőri ellenőrző ponttól találkoztam. Éppen tartottak Magyarország felé.