featured-slider

Post Top Ad

2015. július 28., kedd

Kórházba vitték VV Anikót

Egy jelenet közben esett össze Anikó, két kollégája kapta el zuhanás közben


Anikó forgatás közben lett rosszul
Budapest - Eszméletét vesztette az Éjjel-nappal Budapest forgatása közben Nádai Anikó (24)! Az egykori ValóVilág-szereplő, aki az indulás óta tagja az RTL Klub új napi sorozatának, hétfő délután hirtelen lett rosszul, de szerencsére a stábtagok azonnal a segítségére siettek.

– Egész nap rosszul éreztem magam, de nem akartam leállni a forgatással – kezdte a Blikknek Anikó. – Aztán egy jelenet közben éreztem, hogy teljesen elgyengülök, és hirtelen elveszítettem az eszméletem. A következő kép már az volt, hogy magamhoz tértem – tette hozzá Anikó, aki alaposan ráijesztett kollégáira is.

– Már napközben észrevettem Anikón, hogy valami nincs rendben, rá is kérdeztem, hogy mi a baja, de azt mondta, csupán fáradt. Majd az egyik jelenet végén egyszerűen összecsuklott. Gyorsan elkaptuk Norbival, majd a kanapéra fektettük, és szerencsére egy-két perc után visszanyerte az eszméletét – magyarázta a Blikknek a sorozatban Gábort alakító Király Péter (31).

Anikót természetesen a stáb orvosa is megnézte, aki egy teljes kórházi kivizsgálást javasolt a fiatal lány számára. Hogy mi lehet az ájulás pontos oka, egyelőre nem lehet tudni, de annyi bizonyos, hogy Anikónak a következő pár napban pihenésre van szüksége, ezért a stáb átszervezte a forgatásokat.

Kimerültségé­ben közrejátszhatott, hogy Anikó nagyon beleéli magát a szerepébe. Az általa megformált karakter – akit szintén Anikónak hívnak – a Budapestre való költözése óta állandó konfliktusban van egy másik lánnyal, Ritával, aki az első pillanattól kezdve féltékeny rá. Rita ugyanis szerelmes Anikó régi jó barátjába, Marciba, és úgy érzi, a lány érkezése napról napra rontja az esélyeit a jóképű srácnál.

– Anikóval nagyon sokat forgatunk együtt, és én is észrevettem, hogy hihetetlen átéléssel játssza a szerepét, ami miatt valószínűleg iszonyatos feszültség gyülemlett fel benne. Ha sírni kell, ő valóban sír, ha dühösnek kell lenni, akkor tényleg feldühíti magát. Nagyon megijedtem, amikor láttam, mi történt, de remélem, hamarosan visszanyeri az erejét – mondta Bartha Tímea (22), az Éjjel-nappal Budapest Ritája.

Somogyi Nóra