featured-slider

Post Top Ad

2015. április 30., csütörtök

A legviccesebb Ügyfél kontra Operátor beszélgetések. Szem nem marad szárazon :D


Egy lakásbiztosítással foglalkozó cégnél dolgozom mint telefonos operátor. Hoztam nektek pár aranyköpést, nekem ezek mosolyt szoktak csalni az arcomra, ahogy a kollégáknak is. smile hangulatjel A kekszet majd az ügyfeleknek adjátok!


O=Operátor ÜgyF=Ügyfél

O: Milyen viharkár történ eddig önnél?
ÜgyF: Idefigyeljen, ebben a faluban nincs vihar, ettől sose féltem!
O: Akkor maga nagyon jó helyen lakik!

ÜgyF: Nem tudok biztosítást kötni, nem vagyok tulajdonos, csak élvezeti jogaim vannak.

ÜgyF: Érdeklődni szeretnék, hogy az ingyenes baleset biztosításra miért nem vonják le a díjat?

O: Hány nm-es az ingatlan?
ÜgyF: 1500!
O: A kertet ne vegyük bele, csak a házat!
ÜgyF: Ja, akkor csak 1000.

O: Mikor kötötte a lakásbiztosítást?
ÜgyF: Nyáron.
O: Egy hónapot tudna mondani?
ÜgyF: Január.

O: Alkalmas időben keresem?
ÜgyF: Jaj aranyom most nem, már megittam egy üveg bort!

O: Elkészíthetjük a kalkulációt?
ÜgyF: Nem!
O: Miért gondolta meg magát?
ÜgyF: Mert a lányom is ezzel foglalkozik, ha kell nála kötök.
O: Akkor miért kérte hogy keressük?
ÜgyF: Mert nem tudtam hogy a lányom is ezzel foglalkozik.

O: Jó napot kívánok, XY-t keresem.
ÜgyF: Nem tudom adni, a feleségem de elköltözött.
O: Értem. Tudna nekem adni egy elérhetőséget?
ÜgyF: Nem, mert fogta a cuccait és egy szó nélkül ment el.

O: Milyen TV-ben tett kárt a villámcsapás?
ÜgyF: Hát tudja, az a régebbi hátul puttonyos!

O: Dolgozik?
ÜgyF: Igen, feketén.

ÜgyF (nő): …a férjem is azt akarja, amit én akarok….

O: Kétszer elfordul a kulcs a zárban?
ÜgyF: Van amikor igen, van amikor nem.

O: Alkalmas időben hívom?
ÜgyF: Ennél alkalmasabb sose lesz, autóban ülök, szakad az eső, és nem tudok kiszállni.

O: Gyermeke van?
ÜgyF(ffi): Nincs, oda szoktam figyelni.

O: Ön tett már valamit annak érdekében, hogy az anyagi biztonságot megteremtse?
ÜgyF: Tartós élelmiszert vásárolok, konzervet.

O: Családi házról van szó, vagy társasházi lakásról?
ÜgyF: Családi.
O: Miből épült?
ÜgyF: Tégla.

O: Mekkora a hasznos lakóterület?
ÜgyF: Háááát…. olyan hosszúkás.

ÜgyF: Volt már nálunk betörés, elvitték a medálomat is. Olyan szép volt, anyukám feje bele volt verve.

ÜgyF: Én a nővérem húga vagyok…

O: Ez a szerződésszám nem jó. Honnan tetszett diktálni?
ÜgyF: Itthonról…

O: Napkollektor van a háztetőn?
ÜgyF: Minek lenne konnektor a háztetőn?

O: Megérkezett postán az ajánlat?
ÜgyF: Persze, beraktam a nyulak alá.

O: A minimális mechanikai védelemmel el van látva az ingatlan?
ÜgyF: Persze, meg 360V a kerítésben!