featured-slider

Post Top Ad

2015. április 19., vasárnap

Egy doboz cigi árából vásárolt élelmiszer. Osszuk-osszuk!

Ezer forint a cigi, és az emberek még mindig veszik? Hogy nem történt tömeges leszokás?  Elvileg ez lett volna a cél, a cigaretta árának megnövelésével. Állítólag most jobban virágzik a csempészet, hiszen fele annyiba kerül a jugóból behozott cigi, mint  a dohányboltban vásárolt. 
Ettől függetlenül tömve vannak a dohányboltok, sorra adják az emberek egymásnak a kilincset, mindenki cigiért megy. 


Jómagam is dohányoztam évekig, de egyszer elhatároztam magam, hogy márpedig leteszem ezt a káros szart, és egyik napról a másikra abba hagytam. Azóta eltelt 6 év és nem gyújtottam rá, és késztetést sem éreztem rá soha, még akkor sem amikor ideges voltam. 
Azon felül, hogy baromira egészségtelen, jó tudni hogy a nikotin egy nagyon erős méreg, amiből 1 kávéskanálnyi AZONNAL MEGÖLNE bárkit! 
Ennek tudatában kívánok Neked kellemes cigizést :)