featured-slider

Post Top Ad

2015. június 20., szombat

20 évvel ezelőtt az élettársam megásatta velem a saját síromat - 2017 ben szabadul, félek :(



20 évvel ezelőtt az élettársam megásatta velem a saját síromat, miközben szétverte a fejemet, a testemet, és szinte mindenemet. Hála az égnek, mégis meg tudtam szökni, mert úgy gondolta, hogy még hazavisz az utolsó vacsorámra…
Az eset után letartóztatták, de a bíró szerint ez „csak” súlyos testi sértést volt, így mindössze 3 évet kapott. Kiszabadulása után próbált megkeresni, de mivel bujkáltam és közben férjhez is mentem, szerencsére nem talált meg. Így végül összeállt egy másik lánnyal, akit aztán 2008 novemberében 26 késszúrással meg is ölt! Ekkor megüzente Nekem, hogy én leszek a következő...

Ezért a brutális gyilkosságért csak 13 évet kapott, de kapaszkodjanak meg: a jó magaviselete miatt már 2017-ben ki is szabadul. Ha lenne halálbüntetés, akkor most nem kellene azon rettegnem és aggódnom, hogyha kijön, vajon beváltja-e az ígéretét?!
Mert ugye neki vannak jogai, nekem viszont gyermekeim, akiket szeretnék még felnevelni. Ezért úgy gondolom, aki nem járt még hasonlóan, az csak ne ossza az észt a gyilkosok élethez való jogáról!

Kedves követőim, én nem kívánom senkinek, hogy egy ilyen helyzet döbbentse rá, miért van jelentősége a halálbüntetésnek, és miért nem szabad ezt ellenezni. Ezért is kérek minden normális értékítéletű embert, hogy ossza meg, lájkolja és terjessze ezt a Facebook oldalt, és csatlakozzon hozzánk A HALÁLBÜNTETÉS VISSZAÁLLÍTÁSÁÉRT!