featured-slider

Post Top Ad

2015. június 30., kedd

Ezt teszi velünk a modern világ – a leglustább dolgok, amit életedben tettél



1) Felhívtam az éttermet, hogy küldjék vissza a pincérnőt az asztalomhoz

2) Megpróbáltam darts nyilakkal leoltani a villanyt. Persze nem sikerült, úgyhogy világosban aludtam

3) Letöltöttem egy filmet, ahelyett, hogy felmentem volna a szobámba a DVD-ért

4) Elgurultam a sulihoz. Nem működtek a mozgólépcsők, és a harmadikon lett volna az órám, úgyhogy hazamentem

5) Megpróbáltam a vicces részhez tekerni egy 33 másodperces Youtube videóban

6) Nem értem el a laptopom távirányítóját, úgyhogy letöltöttem a telefonomra egy távirányító alkalmazást

7) Régen olyan lámpám volt, amit tapsolással lehetett fel- és lekapcsolni. Utáltam tapsolni, úgyhogy felvettem, ahogy tapsolok, és beállítottam egy billentyűt a számítógépemen, hogy játssza le, ha megnyomom

8) Mindig mindent perc 11 másodpercre, vagy 2 perc 22 másodpercre rakok be a mikróba, mert túl lusta vagyok elnyúlni a nulláig

9) Egy ideje már közvetlenül a fazékból eszem a kaját, mert utálok mosogatni

10) Fél órát kerestem a torrentet, amivel letölthetem a tananyagot, mert lusta voltam átmenni a könyvemért a másik szobába

10+1) Utálok mosogatni. Múltkor annyira felgyűlt a mosatlan, hogy elkezdett bűzleni. Befújtam illatosítóval