featured-slider

Post Top Ad

2015. december 16., szerda

Ákosnak egy nő írt levelet. Osszuk, hátha eljut hozzá!

Kedves Ákos!

Megmondom neked a frankót, én a kilencvenes években kimondottan csíptem a zenédet meg a bugyinedvesítő-bölcsességkapszulás szövegeidet. A Bonanzát mindig is utáltam, de amikor lepattintottad a sleppedet és már nem volt menő a Depesmódot majmolni, akkor azért voltak jó számaid, melyeken bőgtem, ha elhagyott a pasim, vagy csak úgy hallgatgattam, érteeeed!
Semmi bajom nem volt veled, aztán kifalsultál egy hangyafasznyit.
Jött ez a izé, hogy politizálsz, meg jobbozódsz kicsit, csak ilyen antilibsi álértelmiségi módon, aztán meg a majomkodás, újra az elektronyos zene, úgyhogy elengedtelek és már csak irtó ritkán tettem be egy-két balladát tőled, aztán azokról is leszoktam.

Őszinte leszek srác, megnéztem ezt a kis videódat, amiben beszéltél az Echo tévének. Konkrétan kettő és fél perce ment a cucc, mikor azt kezdtem érezni, hogy irritálsz.


Mert egy pöcs lettél, egy beképzelt, a saját egójára maszturbáló sztárocska, a Kossuth díjjal meg a "művész" attitűddel és nem tűntél sem szerénynek, sem alázatosnak, sem intelligensnek.

Kering most, hogy mekkora fa*ságot mondtál a nőkről, az egyik felével egyetértek, hogy ne csak savazzalak.
Igen, a nők mondjuk 80-90%-a arra vágyik, hogy gyereke legyen és férje-illetve fordítva a sorrend ideális esetben-, meg hogy egészségben és szerelemben éljenek. Ez tök okés. Nem vagyok feminista, nem vagyok antifeminista, se próféta, szóval maradjunk annyiban, hogy a nők NAGY része családot akar, a kisebbik része meg nem. Ja és vannak le*bik is képzeljed. Sőt b*zik is vannak, meg sárgák, meg barnák meg lilák, de ebbe ne menjünk bele.

Az, hogy egy nőnek hol a "helye" szerintem az ötvenes években lecsengett, amikor még frankón olyan könyvek keringtek, hogy a nő feladata hazavárni az urát, levenni annak cipőjét és kussban elétenni a vacsorát.

Közben kifordult sarkából a világ, Izaura is felszabadult, kacsacsőrű macák képzelik magukat DJ-nek, sőt, még a világűrbe is kimennek, szóval ez a "hely" meg "feladat" dolog mán nem annyira trendi.

Ami a pénzt illeti.

Vannak melók, amiért igenis jár ugyanannyi zsé, mint egy pasinak. Miért lenne ez baj? Egy doktornő az smafu? Vagy egy mérnöknő, vagy egy tanárnő? És figyu má, okés ez a gyerek téma teljesen, de egy nőnek, aki mondjuk 18 és 65 éves kora között nő, kajak VÉGIG az a feladata, hogy gyereket neveljen (meg ugye, unokát szüljön)? Ha a lurkó iskolába megy és a nő 35 éves, akkor mi történik? Mi van, ha nem tud 1 vagy 2 gyereknél többet vállalni? Te tartod el? Vagy az az okos bajszos csávó, a Kövér? Vagy a Viktor? Vagy ki a franc? Mert TI, az "bölcs" férfiak most aztán megmondtátok, hogy a nők merre legyenek arccal, köszönjük szépen, de azt elárulod, hogy azt a bankkártyát, ami fedezi a gyerekek nevelését, azt hol lehet átvenni? És mivel egy gyöpött, konzervatív p*na vagyok és apukát is szeretnék a gyerekemnek és k***rvára nincs, adsz azt is? Vagy most akkor mi is van? Hol a helyem?

Annyit keresek, mint egy pasi. De milyen pasi? Árufeltöltő vagy cégvezető? Nem mindegy! És nincs gyerekem 39 évesen. Csávóm sincs és nem tudok szülni, mert amennyi zsét az államtól kapnék, azzal nem táncolnék reggelig. Na? Deportáltok? Vagy Tajgetosz? Vagy most ez ilyen kőbe vésett cucc, hogy minden magyar nőnek nyakra-főre kell szülnie akkor is, ha képtelen felnevelni normálisan a gyerkőcöt, mert fogy a népesség, mert Angliában mosogatnak meg a németeknél kamionoznak?

MOTIVÁLJATOK B/**ZMEG!!!! Ide nekem a jövőképet! A stresszmentes életet! Azt a statisztikát, ahol nem az öngyilkosságban, az alkoholizmusban és a válásokban vezetünk, hanem mondjuk másban!

Hova szüljek? Az 1 szobás lakásomba? Egyedül? Úgy, hogy kiesik a fizetésem, ha nem melózom? Hova szüljenek azok a párok, akik összesen nem keresnek 150.000 forintot? Nagy a szátok, és nagy a szád Ákoskám, nem teszkós felvágotton élsz, nem a létfenntartásért küzdesz! Mi lenne, ha beülnél a verdádba és mennél egy kört Borsodban? Vagy Nógrádban? Vagy Pesten, hogy ne legyen sokba a benzin. Tudod te hogy élnek emberek? Tudod te, hogy kiknek mondod meg, hol a helyük? Fogalmad nincsen róla, sem neked, sem azoknak, akik eléd szórják a csontot, hogy rágd le róla a húst.

Nem szaporítom tovább a szót: csalódás vagy.
Beképzelt vagy, dogmatikus és hiteltelen.



Legyél terhes a Kövértől és írj belőle egy platina lemezt, azt kívánom.
És 2015 van.
Ébredj fel!!!!!!!