featured-slider

Post Top Ad

2015. december 13., vasárnap

Megtörtént eset alapján !




Szemezgessünk a kommentelők saját történeteiből is :

Sebők István Attila Részvétem! Én magam is megtapasztaltam, hogy maffiaállamban élünk. A legfőbb maffiózók a jogászok, ezek vannak a kormányban, a hivatalokban, a bíróságokon, sőt sok olyan jogász társulat alakult, akik kifejezetten az állampolgár kirablására "szakosodtak"! Addig nem lesz élhető Magyarország, amíg ezt a mocskos bandát el nem takarítjuk a közéletből!


István Kiglics ?????????????????????Ez az ámulat jele!
Stefánia Lányi Ez egy aljas CSALÁS a magyar bankok és a mai magyar állam részéről. A bankoknak SEMMI veszteségük nem lenne, ha FORINTBAN számolnák el a tartozást. A folyamatban valuta csak papíron fordult elő. Erkölcstelen, szemét nyerészkedés. ( Nem azért háborgok, mert érintve lennék az ügyben - szerencsémre nem vettem föl akkoriban bankkölcsönt, amikor ez a mocskos üzlet folyt. )
Olga Síposné Gyöngyössy Én érintve vagyok és két év helyett még hét évig fizetnem kell és többet mint eddig!!!!!! Majd bele halok, de nem tudom mit csináljak???!!!!!!!!!! Nyolc éve mindig pontosan fizettem amit vállaltam és most kibabráltak velem!!!!!!!
János Lombosi 1 hónap múlva járt volna le az eredeti törlesztésem...most kezdhetem elölről.....mert a fidesz abban érdekelt,hogy gyenge legyen a forint.............hogy a forint alapú tartozásuk csökkenjen....a hitelesek meg nyögnek miattuk.......és majd most fog a forint 330 közelébe gyengülni.
Erika Veres Lajosné Ez a fene nagy segítség ??? Nem hagynak senkit az út szélén ! Mert már a gödörben van !
Kocsis Márti A bankokkal meg lehet egyezni, ha végtörleszteni akarsz. "2 hónapja probálkozunk, de nem sikerült. Most éppen azt találták ki, csináltassunk értékbecslést. Miért? Valaki magyarázza meg??
Mátay Sarolta Nincs beígért segítség! Hülyítenek, az van!
Kovács Éva átverés az egész.A fiamék felvettek 1,5 milliót és az elszámolás után a tartozás 6 millió,de van olyan kolléganő akik 3 milliót vettek fel ,majdnem kifizeték és az elszámolás után tartozás 4 millió!Gyalázat!Bezzeg maguknak kedvezőbb árfolyammal milliókat kaptak vissza.Nincs ügyvéd,párt aki ezeken segítene.
TetszikVálasz3Tegnap, 8:30
Ibolya Balázs nincs, mert ők sem értik....
János Lombosi ez megint azoknak szól akiknek nincs hitelük...ők azt tudják...Orbán megmentette a hiteleseket.
TetszikVálasz4Tegnap, 9:03
Nagy Andrea Ne is gondolj!....
Bálint Ónodi Én a szerződésben vállaltösszeget befizettem, Chf-ban számolva, amit Chf-ben számoltak. A fundát, amiről tudták, hogy hány forint lesz, forintban. Ezek után még kértek hatszázezer forintot, vagy ha úgy tetszik kétezer Chf-ot.
Befizettem.
És most nem vagyok náluk hitelképes......Bővebben
Imre Szabo Erre nemreagálnak a férgek!
Zsolt Varga Én 2008-ban vettem fel 16 milliót, a forintosításig eltelt pontosan 7 év alatt befizettem 12,8 millót. Kijött az elszámolás, ekkor már csak 26 millióval tartoztam, de ha az általuk megállapított törlesző részleteket fizetem a futamidő 13 hátralevő évéb...Bővebben
István Pánovics Ugyanezekkel a számokkal tartok ugyanitt kocsi hitellel 750 ért vettem egy Saxo-t 2008 ban már nem ér 300at se de kifizettem rá kb 1.5 millát és még vissza van 330ezer pénz mert voltak oly kedvesek hogy forintosításkor 40 ezret elengedtek és az eredeti...Bővebben
Éva Werlein Egyszerűen nem lehet felfogni.
Béla Papp Nincs ütős gazdaságunk, de az urakat valamiből el kell tartani. Ez a nyilvánvalóan extrauzsorahitel pont ezt a célt szolgállja. Olyan törvényeket hoznak választott bűnözőink, amivel, akár végteleníthetik is ezt a hitelnek nevezett uzsorát, hogy a havi ...Bővebben
Zoltán Vincze a hangyáról hamarább szakitanak szőrt mint rólam pénzt ezek én ezt már az induláskor láttam zsivánnyal szemben betyár módon most vigyorogjatok össze ahátam mögött ugy mint szerzödés aláirásakor
Zoltan Kovacs Magukat kimentették 180 forinton. Ott nem kellett éveket várni semmire, Azonnal megvolt a törvényi háttér amit ugyan olyan gyorsan csuktak be, mint ahogy kitalálták maguknak... Isten itélkezzen felettük, mert a szemembe a hazánkat és a nemzetünket árulták ki/el!
Erzsébet Nacsák Igy járt a nagy többség, igy még nagyobb a nyomor- és kiszolgáltsatás, valamint rövid életünk összekuporgatott kis vagyonának ellopás nagypofával, hogy itt az irtózatosan nagy segitség. frown hangulatjel frown hangulatjel
Schmidt Tamás Amíg az emberek nem tesznek magukért és egymásért, addig így marad. Az elmúlt években volt néhány tüntetés a devizásokért, de érdektelenség miatt kudarcba fulladt. Ugyanúgy mint más csoprtoknál. Ameddig nem lesz összefogás a maffia ellen, addig azt tesznek, amit akarnak.
István Pálfi Sajnos nekem is valami ehez hasonló jött ki csak én még tíz évig nyögöm.
Parditka Endre Kamill És ráadásul legtöbb bank nem is vett fel svajci frank alapú kölcsönt, csak alkalmazza a trüköt és lenyúlja az emberek pénzét!!!
Marinna Ivan Senki nem kapott az országban franki hitelt.Svàjc nem adott sem valutát,sem engedélyt az alapu hitelhez.Mindenki ft kölcsőnt kapott.Ez a pénz is a zsebükben köt ki.
TetszikVálasz114 órája
Jánosné Katalin Dudás Muszáj perre vinni a dolgot! Megpróbálom összegyűjteni az ügyvédre a pénzt és perelek!
TetszikVálasz113 órája
Nagy Katalin Már mindent le irtatok mi családunk is így járt.szégyenteljes..ez az egész le húzás.
Kellner Tamás Az a baj hogy erről leginkább a bankok tehetnek!!
Fodor Zsolt Nem értitek! Ez volt maga a segítség! Hogy kinek? Azt nem tudom.
Lajos Horváth A bank is egy vállalat!
Imre Jelenka Igéret földjén éltek.
Pityu Törzsök Ez nem segitseg hanem nagy atveres de oruljunk hisz kolcsont kaptunk.!!! Nagy atveressel.kiss hangulatjel!! .
Tiborné Mészáros Tiszta hülyének néznek bennünket !!
Marosi Péter Sajnos minket is érint ! FUCK!!!!!!!!!!!!!!!
László Tokaji Egy hitel, ami 2016 aug. lejárt volna.2015 májusban tőketartozás 952850 Ft +88846 kamat és a lejárat kitolva 2018 áprilisig. Azóta fizetve havi 30100 Ft. 2015 december forintosítást követően: 1.427.000 Ft és a lejárat kitolva 2019 márciusig.A részlet...Bővebben
József Borbély Hasonló cipőben járok. Duplájára nőtt a tőrlesztés és négy hónappal a futamidő. Azért csinálták hogy nékik jó legyen. Nincs elég ki helyezett hitel ezért kell addig nekünk fizetni.
József Borbély A kisvasútra kell a pénz Viktornak. Addig csinálja a vasútját mig le ér Paksig. Utána ő szállítja majd a fűtőanyag oda.
Ernő Buza Igen a negatív kritikát is el kell viselni,tanulni szoktam belőle. Ez valóban durva,itt bizony nincs minden rendben. De nekem megér egy kérdést az illetékesektől,kerülhetek ilyen helyzetbe!!!!!!!
Agnes Szabó En ft alaput vettem fel de hogy bele tudj gondolni a milliokba is:3350000 vettem fel es mire visszafizetem:8550000. Mindez mindenfele tamogatassal. Elsö lakashitel...... es utso is