featured-slider

Post Top Ad

2015. december 14., hétfő

97 ezer forintos villanyszámláját nem tudja befizetni az idős beteg néni. Összefogunk?


Sziasztok első sorban nagyon szépen köszönöm hogy itt lehetek a csoportban másodrészt pedig segítséget szeretnék kérni tőletek sajnos édesanyám egyedül nevel a szüleim elváltak 2013 ba azóta egyedül nevel anyum a tavalyi karácsony is tiszta pokol volt úgy ahogy az idei is lesz ugyan is se fa se élelem tudom hogy ezt a posztot nem ide kellet volna ki tennem de tényleg segítségre van szükségünk a villanyunk is veszélybe van ugyan is majd nem száz ezer forintos a villany számlánk amit mi sajnos nem tudunk ki fizetni és részlet fizetést sem vehetünk igénybe mivel apám nevén van a villany és ameddig az ő nevén van semmi féle részlet fizetési lehetőséget nem kapunk én beteg vagyok ugyan úgy ahogy édesanyám is neki a dereka van csavarozva nekem pedig a szívem és a kezem a beteg aki tud kérem segítsen......
Annyit még hogy ha esetleg valaki kamusnak nézne ne nézzen annak mert nem vagyok az tudom hogy sok olyan ember van sajnos akik kapnak adományokat és eladják TISZTELET A KIVÉTELNEK de én nem vagyok olyan engem nem így neveltek szégyellem hogy kérni kell..
Elfogadunk: Fát, Élelmet, Ruhát de a legfontosabb az lenne ha ki fizethetnénk a számlánkat ez igazi karácsonyi ajándék lenne köszönöm mindenkinek előre is a segítséget aki tud segíteni az jelezzenk
Üdv mindenkinek : Eliz Makóról

Segíteni itt tudtok, ha utalni szeretnétek nekik párszáz , vagy párezer forintot : (Kattints a DONATE gombra )