featured-slider

Post Top Ad

2015. december 10., csütörtök

Megtaláltam a tökéletes barátnőt, de sajnos rossz vége lett.

Egy olyan srác történetét mutatjuk be, aki azért tárta a nyilvánosság elé a storyt, mert rendkívül sokat tanult egyetlen rossz lépéséből. Ha már ő hibázott, akkor más ne kövesse el ezt a hibát, gondolta ő. A valóságban teljesen másként zajlanak a dolgok, az emberek csak a saját bőrükön tapasztalt esetekből tanulnak, mindenesetre engem mélyen elgondolkodtatott ez a szösszenet..

Az igazi lelki társát találta meg ebben a nőben, hiszen minden olyan tökéletes volt, mint a mesében..


Imádta a videó játékokat, akárcsak én. Ez egy olyan közös pont volt már az elején, ami összekovácsolt minket.





Bemutatott a szüleinek, ami a bizalom jele volt, és én ezt roppant sokra értékeltem..


Egyszer megírtam neki, hogy marhára fáradt vagyok, és bárcsak vége lenne már a munkának, mivel megőrülök egy sajtos pizzáért.. aztán ez várt otthon.


Minden este ilyen édes meglepetéseket kaptam vacsorára. Apró dolgok, de nagyon sokat jelentettek számomra.


Mivel nem volt pénzem jacuzzira, ezért ő vett nekem egy gyerek medencét, és egy fűtő testet, hogy legalább a feelingjét átérezzem egy kicsit..




Ráadásul vicces is volt. A fogkrémet beletette a samponos flakonomba.


Egy nap ez fogadott, amikor haza értem.. 




A mindig vidám lány elém ült és elmondta, hogy sajnos ez így nem mehet tovább. Én karrierista vagyok, ő inkább család centrikus. Ez az ellentét sajnos nem fér meg egymás mellett. 
Kívánom, hogy az ex barátnőm új barátja becsülje meg őt jobban, ha már nekem nem sikerült, de levontam a tanulságot bőven.. 
Becsüljétek meg azt az embert, aki mellettetek van, és ne hanyagoljátok el őt, mert ti is így járhattok, ahogy én.