featured-slider

Post Top Ad

2015. január 23., péntek

Így ajándékozta meg a síron túlról a halott kislány a szeretteit - megható történet


A 10 éves kislány sajnos elhunyt , mert rákos volt. Kora ellenére rendkívül éretten és reálisan gondolkodott a halálát illetően, és teljesen elfogadta, hogy neki ebben az életben ez a sors jutott. Így volt annyi lélek jelenléte, hogy karácsony előtt 1 hónappal, elrendezett mindent, hogy az ünnepek úgy teljenek, ahogy azt ő is akarta volna. Megérezte, hogy már nem éri meg a Karácsonyt, és apja hitelkártyáját elcsente, és minden családtagjának személyre szabott ajándékokat rendelt, aminek a kiszállítási idejét december 24-re kérte, ezzel hatalmas meglepetést okozott a gyászoló családtagjainak. Édesanyja ezt nyilatkozta : Nem gondoltam, hogy van annál szívfacsaróbb, mint amikor sírva bontogatja a család az elhunyt gyermekemtől kapott csomagokat. Ez a kis tünemény, még a halála utánra is gondolt, és elintézett mindent, hogy nekünk igazi karácsonyunk legyen, de nélküle soha nem lesz már semmi az igazi. Édesanyaként nem tudok ennél rosszabb dolgot elképzelni, mint hogy a saját gyermekekemet elveszítettem, akit én hoztam világra, és etettem, gondoztam szerettem.