featured-slider

Post Top Ad

2015. január 27., kedd

Kérem segítsenek, Zoltán munkát keres. Osszuk meg ezt


Sziasztok!
A következő figyelemre méltó levelet kaptam miben is egy mozgássérült srác a segítségem kéri!
Sajnos munkát adni én nem tudok de megosztom mert "távmunkát" keres és biztos vagyok benne, hogy miután embernek született, talán valakik "EMBERNEK" is nézik!
Dolgozni szeretne ebben a könyörtelen és hideg világban.
Nem a politika tehet róla, hogy itt tartunk mivel ott is emberek tevékenykednek hanem az, hogy ha sérült akkor sokkal nehezebb életkörülmények veszik körül és joggal kérdi,
hogy Neki miért nem adatik meg ami másnak is kincset ér? "Dolgozni szeretne" és emberibb bánásmódot.
Csupán mert közénk EMBEREK közé született! (igen Zoli találkoztunk) smile hangulatjel
---
Jó estét Viktor!
Nem tudom, hogy személyesen találkoztunk egykor nem olyan rég MEREK-ben voltam, és volt munkám.
Most azért írok, mert egy otthonban vagyok, és NAGYON SZERETNÉK DOLGOZNI TÁVMUNKÁBA, hogy nagyon szépen megkérhetném, hogy segítsen nekem munkát keresni? Ha kéri elküldöm a életajzommat.
Sajnos csak olyan munka lenne nekem jó, ahol nem kell beszélnem! Köszönöm!
Kérem írjon!
-
Számítógépen végezhető távmunka lehetőséget keresek.
Alapfokú számítógépkezelő OKJ-val rendelkezem.
Sajnos a beszédem sok ember számára nem érthető, ezért ahol beszélnem kell, az a fajta állás nekem nem megfelelő.
Olyan állásra gondolok, mint például: adatrendezés Excel táblázatban, fénykép-retusálás, adatrögzítés stb.
Ha megoldható, hosszú távú munkát szeretnék.
Címem: zoltanbotos77@gmail.com

Üdvözlettel:
Zoli Botos

Kérem segítsenek!