featured-slider

Post Top Ad

2015. február 28., szombat

Ezt gondolja a megcsalásról a nő - és ezt a férfi


Két nőt és két férfit szembesítünk: mi számít megcsalásnak? Kiderül, egyezik-e a két nem véleménye!

A női és férfi gondolkodás alapjaiban eltér, és ez bizony a párkapcsolatokban mutatkozik meg a legszembetűnőbben. Másképp fejezik ki érzelmeiket, más elvárásaik vannak, és mást gondolnak a megcsalásról is.


Az alábbiakban két férfi és két nő véleményét olvashatod arról, mi számít megcsalásnak, és mi nem. Mindannyian ugyanazokra a kérdésekre válaszoltak.
Mit gondolsz, találkoznak a vélemények, vagy egészen mást tart hűtlenségnek a két nem? Most kiderül!
Így látják a dolgot a férfiak

Szilárd (36) ezt gondolja a megcsalásról.

Nálad mi számít megcsalásnak?
– A szex egyértelműen, a csók talán, de nem biztos. A többi csak flört.
Megcsalás a flörtölés is?
– Nem az.
Gondolatban is meg lehet csalni valakit, vagy fantáziálni nem bűn?
– A gondolataim az én fejemben vannak, és ott is maradnak. Amíg nem mondom el, nem is bántok vele senkit.
Hogyan reagálnál, ha lebukna a párod?
– Ha megcsalna, akkor szinte biztos, hogy elhagynám. Ha flörtölt, akkor csak morcos lennék.
Megbocsátható a megcsalás?
– Van, akinek igen, nekem nem. Inkább soha ne derüljön ki.
Tamásnak (30) ez a véleménye a megcsalásról.

Nálad mi számít megcsalásnak?
– Szerintem megcsalás a csóktól kezdve felfelé minden.
Megcsalás a flörtölés is?
– Nem, a flört, az csak flört, az még nem megcsalás.
Gondolatban is meg lehet csalni valakit, vagy fantáziálni nem bűn?
– Nem, azok csak gondolatok, nem valódi tettek.
Hogyan reagálnál, ha lebukna a párod?
– Először ideges lennék, utána keresném az okokat.
Megbocsátható a megcsalás?
– Sajnos meg.
Így vélekednek a nők

Barbi (31) a következőket válaszolta.

Nálad mi számít megcsalásnak?
– Nálam megcsalásnak számít a csók, sőt, az ölelés is, ha érzelmek húzódnak mögötte. De akár egy gondolat is lehet megcsalás, mondjuk az sohasem derül ki.
Megcsalás a flörtölés is?
– A flörtölés nem megcsalás, ha nem komoly, és nem rendszeres ugyanazzal a személlyel.
Gondolatban is meg lehet csalni valakit, vagy fantáziálni nem bűn?
– Gondolatban is meg lehet csalni valakit. Szerintem minden megcsalás először csak egy kósza gondolat.
Hogyan reagálnál, ha lebukna a párod?
– Ha a párom lebukna, agresszívan reagálnék, indulatból, majd, mivel már hat éve vagyunk együtt, és házasok is vagyunk, elgondolkodnék a megbocsátáson, ha látom az őszinte megbánást.
Megbocsátható a megcsalás?
– Egyszer megbocsátható, ha őszintén megbánja, soha többet nem fordul elő, és ha nem voltak mögötte érzelmek.

Adél (23) így vélekedik a megcsalásról.

Nálad mi számít megcsalásnak?
– Nálam az a megcsalás, ha lelkileg, érzelmileg is közel kerülök egy másik férfihoz, és ennek a következménye bármiféle testi érintkezés. Egy csók még nem megcsalás szerintem.
A randi már komolyabb dolog, de nem gondolom, hogy emiatt azonnal szakítani kellene a másikkal. Ha testiségre kerülne sor, és ez kizárólagosan egy alkalommal történne meg, és a testiségen kívül mást nem jelentett volna, akkor ezért sem hinném, hogy szakítanék a párommal. Nyilván nem lépnék ezen túl olyan könnyedén, de azt hiszem, ez még megbocsátható.
Megcsalás a flörtölés is?
– Szerintem a flörtölés nem számít a megcsalás kategóriába.
Gondolatban is meg lehet csalni valakit, vagy fantáziálni nem bűn?
– Nem hiszem, hogy gondolatban meg lehet csalni bárkit is. A fantáziálás pedig nem bűn, azt senki sem tudja, csak én. Senkinek sem fáj.
Hogyan reagálnál, ha lebukna a párod?
– Ha többször is megtörtént, akkor ott már érdemes elgondolkozni azon, hogy nem biztos, hogy én elég vagyok a másiknak. Akkor viszont ne láncoljon maga mellé, adjon esélyt arra, hogy én is továbbléphessek.
Megbocsátható a megcsalás?
– Azt a fajta megcsalást, amit én is kifejtettem, hogy számomra mi a megcsalás, nem tudnám megbocsátani. Egy félrelépést meg tudnék bocsátani, de egy megcsalást már nem.