featured-slider

Post Top Ad

2015. február 28., szombat

Segítsen Ön is a gombolyagot áruló öreg nénin. Mindenképp oszd meg, ha teheted.


Ma reggel a Kelenföldi pályaudvaron jártam.
Egy nénire lettem figyelmes aki fonalakat tartott a kezében ,és egy papír hevert előtte "gyógyszerre gyűjtők".Rápillantottam és láttam rajta,hogy mennyire szomorú és kétségbe van esve SEGÍTSÉGRE van szüksége .Először tovább mentem,mert siettem az iskolába,mikor leértem a mozgólépcsőn a metróhoz folyamatosan a nénire gondoltam. Visszamentünk hozzá a barátnőmmel Fatime Terjéki-vel. Felpillantott ránk gyönyörű szép szemével és sírva fogadta el az adományunkat. Olyan nagy boldogság volt számunkra ,hogy segíthetünk Neki. Úgy döntöttünk,hogy megpróbálunk segíteni ,hisz tudjuk hatalmas a Facebook "ereje"



.Kevés nyugdíjjal rendelkezik,bármilyen adományt szívesen fogad legyen az étel ,pénz .Akár 5 ft is sokat jelentene számára. Aki tudna segíteni,a néni elérhetőségeit tőlem privát üzenetben elkérheti.

Ha megosztod az is hatalmas nagy segítség .Segítsünk rajta! Mutassuk meg, hogy FONTOS számunkra az idős emberek sorsa!!! NE FELEJTSÜK EL ,hogy mi is leszünk öregek és maradhatunk egyedül!

JOBB ADNI,MINT KAPNI heart hangulatjel

(Arcát azért takartuk el,mert nem szeretnék személyiségi jogokat sérteni!)