featured-slider

Post Top Ad

2015. június 7., vasárnap

Neogranormont kent az arcára és eltűnt az összes pattanása 4 nap alatt!

Tisztelt Olvasóink!
Minden ember életében eljön az az időszak, amikor elkezd pattanásossá válni az arca. Van akinek elmúlik pár év alatt, de van akinek szinte egész életén átkíséri ez a bőrbetegség.
Velem is ez történt, amikor elkezdtem serdülni.
Az én bőrömet a Neogranormon tette helyre de a klasszisokkal olcsóbb SUDOCREM is ennyire hatásos. Itt van egy pár komment a gyakorikerdesek oldalról, ahol ezen témában nyilatkoztak  a felhasználók :

De bizony jó a Sudocrem a pattanásokra is! Nagyon jó hámlasztó hatású, és a gyulladt felületet naygon szépen megnyugtatja, lekezeli, mint megtudtam. Én onnan tudtam meg, hogy egy barátnőmnek nem túl szép a bőre, kiszáradt, meg pattanásos volt, és kinjában már nem tudott mit kipróbálni (bőrgyógyász mindent felírt már neki), és hallott a Sudocrem-ről, aztán kipróbálta. Hihetetlen, de se pattanás, se száraz bőr....
És még szúnyogcsípésre is jó, nyugtatja a bőrt, ezt én is most tudtam meg nemrég.

Határozottan állíthatom, hogy tényleg jó pattanások ellen is. :) Van már két gyermekünk és most várjuk a harmadikat, így ismertem a krémet korábban is, tudtam, hogy sok mindenre jó, de erre nem is gondoltam, mert hol vagyunk mi már a pattanásos időszaktól. Jelenlegi várandósságom azonban hozott egy-két új dolgot, mert valószínűleg a hormonális változások hatására, a hátamon és a vállamon megjelent egy pár pattanás. Nem szívesen alkalmaztam volna bármit ebben az állapotomban, így megkérdeztem a védőnéninket, hogy ő mit javasolna... És a legnagyobb meglepetésemre a Sudocremet mondta, örültem is neki nagyon, hogy nem kell külön kenceficét vennem, hisz ezt használjuk kezdettől fogva a gyermekeinknél, így volt is otthon. Pár nap alatt teljesen rendbe jött a hátam, és ami még nagyon jó, hogy nagyon vékony rétegben elég volt alkalmaznom rá.