featured-slider

Post Top Ad

2015. november 23., hétfő

Újra támadt a Soroksáron is kegyetlenkedő férfi !

Ne sportolj egyedül este a szabadban Magyarországon 2015-ben. Évek óta nap mint nap futom a saját kis kmeimet, akik ismernek tudjak, ez az ami legjobban feltolt, kikapcsol, boldoggá tesz. Ma este is igy indultam el a szokásos szigetköreimre, azonban nem hazaértem- hogy az öcsémet újra itthon üdvözölhessem- hanem a 13. kerületi rendőrkapitányságra, hogy kihallgassanak. Csupán a lélekjelenlétemnek köszönhetem, hogy ki tudtam szabadulni a támadom karjai közül, de meg mindig sokkos állapotban vagyok. Nagyon szépen köszönöm a segítséget az előttem futó srácnak, akit sprintelve pár száz méter után utólértem, és végül segített nekem. Nagyon kerek mindenkit: NE FUSSATOK ESTE EGYEDÜL SEHOL! Kérem osszátok meg a bejegyzésemet, hátha sikerül másokat megóvni a
Margitszigeti támadásoktól! Remélem a tettest elkapják, mert rendkívül szomorú az, hogy ilyen megtörténhet kikapcsolódás közben akár délután 4 órakor, hiszen már korán sötétedik. U.i. : a futást nem hagyom abba, de keresek egy jó kis edzőtermet