featured-slider

Post Top Ad

2015. november 9., hétfő

Kapható az új Lada Vesta. Vételára 2,4m ft.

A WTCC-ből ismerős Lada Vesta az utcai tanulmánymodell után immár végleges, de egyelőre csak orosz belpiacos verziójával is bemutatkozott a Moszkvai Autószalonon. A megjelenés ismerős, a modell a szokásos józanodáson ment át. Motorjai egyelőre a Lada 1,6 literes benzinesei, a 8 szelepes 89, a 16 szelepes 109 lóerős. Az európai verzióba a Renault-örökség 115 lóerős 1.6-os benzines is várható, valamint a takarékos 1.5 dCi is. Utóbbihoz a robotizált váltó, míg a benzineshez fokozatmentes automata is várható, s a gyár már most vizsgálja az összkerékhajtás piaci igényét.


Hirdetés






Kezdetben csak négyajtós lesz, amilyen kialakítással, de persze nem pont olyan formával, ahogyan a WTCC-ből ismerhetjük
Kezdetben csak négyajtós lesz, amilyen kialakítással, de persze nem pont olyan formával, ahogyan a WTCC-ből ismerhetjük
Mivel a beltérről már korábban is láthattunk fotót, sok meglepetést nem hoz a most látható kép. Hacsak azt nem, hogy itt már egy vélhetően robotváltó-kar látható. Hiába, a Granta és a Kalina felett a Vesta lesz a Lada csúcsmodellje. Utána már csak a még később várható X-Ray szabadidő-autó szerepel majd a palettán, a Nivából faragott 4x4 pedig inkább munkagép, még akkor is, ha Urban kivitelével már szintén egészen divatos megjelenésű. A Vesta Oroszországban már idén piacon lesz, a nálunk novemberi szalonnyitást ígérő importőr kínálatában pedig jövő évtől fog szerepelni.
A fotó alapján egyszerű anyagok az utastérben, hiszen a Lada még a Daciánál is olcsóbb márka kíván lenni − érdekes módon szintén a Renault égisze alatt
A fotó alapján egyszerű anyagok az utastérben, hiszen a Lada még a Daciánál is olcsóbb márka kíván lenni − érdekes módon szintén a Renault égisze alatt